14 Aralık 2015 Pazartesi

Farmasi Happy face presed powder pudra



Merhabalar bugün ki yazımda farmasi Happy face presed powder pudra deneyimlerimi paylaşacağım sizlere.



Günlük makyajımda genel olarak cildime ilk olarak nemlendirici krem kullanarak  makyajıma başlıyorum hepiniz genelde böyle yapıyorsunuzdur..Sonrasında pudra uyguluyorum, fondöten kullanmayı daha özel günlerde kullanmayı tercih ediyorum.



Günlük makyajımda pudra yeterli oluyor benim cildime.
Farmasi'nin bu pudrası hakkındaki görüşlerim ise şöyle

Cildimi kurutmuyor, parlamayı engelliyor,cilde ağırlık hissi vermiyor. Uzun süre kalıcılığa sahip.
Benim kullandığım 03 numarası açık bir renk açık tenli olduğum için cildime en uyumlu bu rengi oldu.
Ürünü gerçekten başarılı buldum uzun süre kalıcılığa sahip olması özelliğinide sevdim. Yeni bir pudra arayışı içerisinde olanlara tavsiye ediyorum..



Posted via Blogaway


  1. Geçen ay ucuzdu almayı düşünüyordum ama güvenemedim elimdekiler bitsin bundan deneyeceğim sayende :)

    YanıtlaSil
  2. Bende baya beyaz tenliyim ve bu pudrayı almak istiyorum peki en açık rengi 03mü yoksa bi ton açığı falan varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 01, 02 numaraları da var onlar daha açık renkleri, sanırım 02 size uygun olacaktır.

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım