25 Şubat 2016 Perşembe

LANCOME HYPNOSE DRAMA MASCARA

Merhabalar bugün  çok severek kullandığım Size fiyatı çok pahalı olmasına rağmen parayı en çok hak eden bir üründen bahsedeceğim..





HYPNOSE DRAMA
 Özel kıvrımlı fırçasıyla kirpikleri anında kıvırıp,hacim veriyor.
Piyasadaki birçok maskaranın aksine kirpikleri sürdükten sonra yapıştırmıyor.
Kirpikleri adeta kaşlara ulaştırıyor.
Eğer uzun kirpikleriniz varsa takma kirpik etkisine hazır olun. Temizlenmesi oldukça kolay sade su bile rimelinizi çıkarmanıza yardım edebilir.
Eğer cılız ve kısa kirpikleriniz varsa kesinlikle almanızı öneririm.




İnstagram'da @Parfumshoppıngcom sayfasından bu ürüne ulaşmanız mümkün 
https://www.instagram.com/parfumshoppingcom/


  1. En sevdiğim maskara aslında özel günlerde kullanmak gerekiyor fiyatından dolayı ama ben dayanamıyorum bir alışınca insan buna başka rimel kullanmak istemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sana katılıyorum. Fiyatından dolayı biraz çekinerek kullanıyorum açıkçası :) ama çok başarılı bir rimel..

      Sil
  2. sık sık maskara değiştiririm ama lancome hiç denk gelmedi birde lancome alayım :)

    Buarada bloğunuzu yeni keşfettim takibe de aldım kozmetik bloglarından çok şey öğreniyorum. bende beklerim bloğuma. Sevgiler,

    Yeni Hayatımın ilk Günü Blog
    Web : yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/
    E-Mail : yenihayatiminilkgunu@gmail.com
    Instagram : @yenihayatiminilkgunu
    Twitter : _yenihayatim_
    Google + : +yeni hayatımın ilk gunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Keşfiniz için sevindim bende blogunuzu takibe alıyorum :)

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım