9 Haziran 2017 Cuma

Ogx Argan Oil Of Morocco

Herkese Merhaba
Kullanıp çok memnun kaldığım Organix Argan Oil Of Morocco
Şampuan ve saç kremini kesinlikle tekrar alacağım👌
Bu şampuan ve saç kremini kullanmadan önce saçlarımda inanılmaz kepek sorunu vardı ve kepeğe karşı etkili bir şampuan kullanmadan kepekten kurtulamıyordum,ayrıca çok azda olsa saçlarımda dökülme yaşıyordum ve boya işlemleri yüzünden de yıpranık bir saça sahiptim.Organix Argan Oil Of Morocco
Şampuan ve saç kremini kullandıktan sonra abartmıyorum kepekten kurtuldum,saçlarımın dökülmesi durdu ve saçlarımı yumuşacık yaptı ben aşırı memnun kaldım😍Şunuda belirtmeliyim ki her saç tipi farklıdır bana iyi gelen bir ürün bir başkasına iyi gelmeyebilir,bu konuda şanslıyım çünkü benim saçlarım da çok başarılı oldu👌




Ürün içeriğinde
Extra güçlendirilmiş argan içeriği ile zarar görmüş, cansız, sağlıksız ve kuru saç tellerini derinlemesine onararak saçların sağlıklı yapısına kavuşmasına yardımcı oluyor.
İpek Proteinleri ile, saç yüzeyinin daha pürüzsüz, yumuşak ve parlak görünmesini sağlıyor.
Argan yağı mevsimsel saç dökülmelerini engellemede etkili olup, dökülen saçların yeniden çıkmasına ve uzamasına yardımcı olduğuda belirtiliyor ayrıca
paraben ve sülfat bulunmuyor.


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım