24 Şubat 2016 Çarşamba

Bloğumun yeni tasarımı

Merhabalar herkese

Çok istediğim blog tasarımı, sonunda Senino blog tasarım tarafından gerçekleşti, Kendileri işlerini büyük bir titizlikle yapıyorlar bloğuma bu tasarımla renk kattılar..
Sade bir görüntü olmasını tercih ettim sadelikleri seviyorum.. Birbirinden renkli, değişik, farklı tasarımlar mevcut sayfalarında..








Eğer sizlerde tasarım yaptırmak isterseniz Senino tasarıma yaptırabilirsiniz..
Ben Senino tasarım tarafından yapılan kendi tasarımımı çok beğendim Ayrıca bu kadar kısa sürede olması çok şaşırttı.
Senino tasarıma çok teşekkür ediyorum..
Sizler nasıl buldunuz?
Fikirlerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim😊



Posted via Blogaway


  1. Sade ve güzel olmuş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) beğenmene sevindim.

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım