23 Mart 2016 Çarşamba

LipKit Bubbly- Dolgunlaştırıcı Mat Likit Ruj

Herkese merhaba, 



Lipkit Bubbly mat ruj'lar son zamanlarda instagramda görmüş olmalısınız oldukça popüler..Lipkit Bubbly rujlar,dolgunlaştırıcı özelliğe sahip ve üç renk seçeneği var.. 



Sırasıyla Candy, Soft, Chocolate 
Candy 01:çok tatlı bir pembe tonu

Soft 02:kahverengi en çok bu rengini sevdim günlük kullanım için bence ideal 

Chocolate 03:Koyu kahverengi rock konserine giderken bu renk bence kesinlikle tercih edilebilir :) 




Ürünün içeriği şöyle 
Dudaktaki kan dolaşımını hızlandırarak dudakların anlık olarak büyümesini ve şişmesini sağladığı belirtiliyor.
Lipkit,dolgunlaştırıcı etkiye sahip likit mat ruj,içerisinde yağ bazlı içerik bulundurmuyor bu sayede istenilen mat görüntü elde edilebiliyor.Hiç bir yan etkisi bulunmadığı belirtiliyor.




Lipkit Bubbly mat ruj'lardan oldukça memnunum istenilen mat görüntüyü sağlıyor, kurutmuyor,yoğun bir dolgunlaşma gözlemlemedim,kalıcılığı uzun süre diyebilirim.Lipkit mat ruj'ların sürümüde çok kolay  özellikle candy ve soft kolayca bulaşmadan sürülüyor.Sizlerde likit mat ruj arayışındaysanız bence denemelisiniz kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün..

Ürünün fiyatı: 39 tl
Lipkit Bubbly mat ruj'ları aşağıdaki linke tıklayarak sipariş verebilirsiniz..

 http://lipkitofficial.com/setmobile/index.php?set=  

Posted via Blogaway


  1. Son günlerde sıklıkla görüyorum, süper görünüyorlar.
    Keşif etkinliği sayesinde takibe aldım sizi, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Kyliejennerin lipsticklerinden yapılmış sankim tabi o lipstickleri almak zor ama bunları da kenara yazdım :) Teşekkürler

    Bu arada blog keşif etkinliğinden buldum sizi takibe aldım geri takip yaparsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve takibiniz için teşekkür ederim bende hemen takip ediyorum...Rujlar gerçekten efsanevi güzellikte :)

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım