26 Kasım 2015 Perşembe

Avon banyo köpüğü



Merhabalar Avon'un banyo köpüğünü denedinizmi? Yaklaşık iki aydır kullanıyorum çok bereketli bir ürün, kullan kullan bitmiyor aile boyu kullandık :) uzun bir süre gitti..

Bir çok farklı çeşitleri var benim tercihim beyaz zambak'tan yana oldu.


Banyo köpüğü olarak geçiyor ama ben duş 🚿 jeli niyetine kullandım.
Çok sıvı olmamasını sevdim. 👌



Sevmediğim özelliği ise ürünün kapağı'nın açıldığında çok büyük olması. Bu özelliği neden sevmediğime gelirsek, istediğim miktar dökmek istediğimde hep fazladan dökülmüş olmasıydı. Ağzının büyük oluşu bu sorunu yaşattı.


Genel olarak Avon'un bu banyo köpüğünü sevdım bir daha alıp kullanabilirim...



Posted via Blogaway


  1. bitmediği için fenalık geçiriyordum artık kokusu güzeldi ama içeriği berbattı :(

    YanıtlaSil
  2. Bende geçen sene aynı bu boyda kırmızı renkli şişeyi kullanmıştum adını hatırlayamadım şimdi :) Köpürmesi bence güzel duş jeli olarak kullanıyor herkes bunu :)

    YanıtlaSil
  3. Sadece ayak banyosunda kullanıyorum ;)

    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Avon'un bana iyi gelmeyen bir iki ürününü kullandığımdan bir ön yargı oluştu marka hakkında.
    Sadece mavi renkli okyanus kokulu bir duş jeli vardı bir ara, çok ama çok beğenmiştim. Şimdi onu bulamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un bazı ürünlerini seviyorum tabi sevmediğim ürünleride var :) aradığınız duş jelini umarım bulursunuz. İlginiz için teşekkür ederim sevgiler 🌼 💕

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım