26 Kasım 2015 Perşembe

Remolent saç kremi



Merhabalar sizlere kullanıp bitirdiğim ve memnun kaldığım Remolent saç kremi'nden bahsedeceğim..


Öncelikle ürünün içeriği şöyle

canlandırıcı saç kremi saçın keratin bütünlüğünü korumak ve yeniden kazanımını sağlamak amacı ile Keratin ilavesi ile özel olarak geliştirilmiş.

İçeriğindeki Argan yağı ile saç tellerini yumuşatırken, kırıkların azalmasını ve saçın kabarmasını engellemeye yardımcı oluyor

Özellikle yaz aylarında saçların güneşin zararlı ışınlarından korunmasını sağlıyor.

B5 vitamini açısından zengin Panthenol içeriği ile saçların nem dengesini koruyarak saçın daha sağlıklı ve parlak görünmesini ve kolay taranmasını sağlıyor.

Aloe Vera ekstresi saçın elastikiyetini arttırır ve kırılmaların azalmasını sağlar . Papatya çiçeği ekstresi , Bitkisel kök hücre sayesinde canlı  parlak ve sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.

Benim saçlarım da etkileri ise şöyleydi ; saç kremin'i şampuandan sonra saçlarıma masaj💆yaparak uyguluyorum ve 3 dakika bekletiyorum sonra o 3 dakikada saçlarımın yumuşadığını hissediyorum ve duruluyorum, saçlarımın kolay taranmasına yardımcı oldu, saçlarımı yumuşattı, parlak görünmesini sağladı ve canlılık verdi Ayrıca tüm saç tipinede uygun.. kısacası Remolent saç kremini ben çok sevdim. Saçlarımda bıraktığı etkileriyle benden çok büyük puanlar aldı diyebilirim..👌bu ürüne ulaşabileceğiniz adres www.areilac.com.tr



Posted via Blogaway


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım