7 Kasım 2015 Cumartesi

Sortikimya sıvı bulaşık deterjanı

Merhabalar @sortikimya nın temizlik ürünleri'nin bulaşık makinesi sıvı deterjanını kullanmaya başladım.

Şöyle söyleyeyim, ben deterjan olarak en çok fairy beğeniyordum. Diğer deterjanlar bardaklarda matlık yapıyor ve güzel temizlemiyor ben beğenmiyorum ama @sortikimya nın bu ürünü gerçekten harika yıkıyor, çok güzel temizliyor ve bardaklarda parlıyor, konsantre olmasıda artı 100 puan az miktar koymak yetiyor ve 1.5kg olan bu sıvı deterjan uzun bir süre kullanmaya yetecek. 👌

çok memnun kaldığımı söyleyip denemenizi öneririm

İnstagramda @sortikimya sayfasından bu ürünlere ulaşmanız mümkün🙌 internet üzerinden de alabilirsiniz.. 
http://market.sorti.com.tr


  1. son iki gündür kullanıyorum bende çok sevdim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bende sevdim 💜 diğer ürünlerinde süper denemeni tavsiye ederim 💜

      Sil
  2. Merhaba, keşif etkinliğiyle geldim. Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim :)
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim 🌼 dönüş yapıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Reklam mı? Yoksa gerçekten böylemi? :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten böyle deneme şansınız olursa hak vereceksiniz

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım