3 Ocak 2016 Pazar

Farmasi tender blush on

Merhaba farmasi ürünleri'ni severek kullandığım için bende bulunan ve denediğim ürünleri tek tek yazmaya devam edeceğim.. Farmasi'nin bu allığı şeftali tonunda mat bir yapıya sahip..






Gün boyunca kalıcılığını koruyor.







Allığın ağırlığı 5 gr küçük bir ambalaja sahip küçük oluşundan çantaya atıp çıkmaklık








Ben beyaz tenli olduğum için bu allığın rengi yüzümü daha canlı görünmesini sağlıyor ve çok güzel renk veriyor özellikle beyaz tende şeftali tonu bir allık daha hoş gösteriyor. Sonuç olarak farmasi tender blush on özellikle denemeyenlere kesinlikle denemelerini tavsiye ediyorum.. Farmasi ürünleri'ne bu adresten ulaşabilirsiniz.. 👇

http://www.farmasin.com/kayit-ol.html

Farmasi'nin ürünlerini uygun fiyata alabilir ya da isterseniz bilgisayar başında bol kazançlar elde edebilirsiniz..



Posted via Blogaway


  1. Insallah doğru yere yazıyorum yorumu katıldım boncugumkarpuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende katıldımmm 😄 instagram:hlvcmlk

    YanıtlaSil
  3. Katıldımm 😊✌💞
    Instagram : b.zsy

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Katıldım ben de😊
    İnstagram yeliz_le
    Gfc yeliz özmuhacır bayır

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar katildim
    Instagram kullanici adim tipsofmakeup

    YanıtlaSil
  6. Takipteyim
    İnstagram zeynep_efe

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Katıldım
    Gfc :tuba şanal instagram :tubasanal77

    YanıtlaSil
  8. Merhabaa, bende katıldım. Umarım hayırlısı olur ve blogunuz çok hoş ��
    Instagram kullanıcı adım: maybeeesss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) bol şans dilerim 🍀

      Sil
  9. Bende katıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bende katıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. İnstagram:berc.deniz takipteyim

    YanıtlaSil
  13. Bende katildim kubrayusufomer

    YanıtlaSil
  14. Katıldım. @askinkirmizitonu

    YanıtlaSil
  15. Merhaba katiliyorum instagram : makyajjparfumm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. merhaba güzellik instagram ceyhunun_fundasi olarak katildim cok sıkı takipcinizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim. Çok teşekkür ederim çok sevindim :)

      Sil
  17. Paylaşımınız İçin Teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Merhaba instagram:ozgekuzu12 olarak katıldım izleyicinizim

    YanıtlaSil
  19. Katıldım. İnstgram adım: gzmylmzz0

    YanıtlaSil
  20. Bu tonlarda bir allik ariyordum bende gayet guzelmis :-)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ederim :) fırsat bulursanız denemenizi öneririm :) blogunuzu takibe aldım..

    YanıtlaSil
  22. Merhaba ınstagrmda: kirmiziaskina1 takip ediyorumteşekkürederim:)

    YanıtlaSil
  23. Blogunuzu takip ediyorum katildim ☺🍀

    YanıtlaSil
  24. Blogunuzu takip ediyorum katildim ☺🍀

    YanıtlaSil
  25. Bende katıldım instagram nilay_eylul

    YanıtlaSil
  26. Bende katıldım instagram nilay_eylul

    YanıtlaSil
  27. Gerekenleri yaptım cok heyecanlıyımm 😍😍 instagram: makyaj_severim
    Öpüyorum 😘😍

    YanıtlaSil
  28. Rabia Güneri22 Ocak 2016 11:05

    Ben de katıldım çekilişe :) r_eminee_guneri

    YanıtlaSil
  29. Çekilişe katıldım instagram seyma_bekil

    YanıtlaSil
  30. Çekilişe katıldım instagram seyma_bekil

    YanıtlaSil
  31. Buldum sonunda ve katildim...
    Instagram eltanin06burcu

    YanıtlaSil
  32. Buldum sonunda ve katildim...
    Instagram eltanin06burcu

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım