2 Ocak 2016 Cumartesi

Milk_shake


Merhabalar yine bir saç bakımı yazısı için buradayım :) milk_shake saç bakım köpüğü'nden bahsedeceğim...




İtalyan markası olan Milk_shake Pink serisi diğer serilerden farklı olarak meme kanseri bilinçlendirme kampanyası kapsamında özel olarak üretiliyor.. 


Satın alınan her Pink serisi ürünü,Türkiye Meme Vakfı'nın (MEVA) bilinçlendirme ve eğitim faaliyetlerine katkı sağlıyor..


Milk_shake kokusuyla kendinizi iyi hissedeceksiniz, şişeside çok şirin pembe sevenler bayılacaksınız :)









Biz kadınların ortak isteği yumuşak, dolgun, şekle girmeye hazır saçlara sahip olmaktır.işte bu ürün saça uygulandığında saçları yumuşacık yapıyor, kolay taranmasını sağlıyor, saçı nemlendiriyor bir saç için yapılması gereken bakımı yapıyor.. 

Her saç tipi için ayrı onca ürün varken tek bir ürünle inatçı saçlarıma milk_shake ile veda ediyorum✋👋



Milk_shake Pink serisi diğer serilerle aynı etkilere sahip. 


kokusuna bayıldım ve yeme hissine kapıldım :) mis gibi vanilya kokuyor.. 


Milk_shake'i  eczanelerde ve www.lilakutu.com sitesinde bulabilirsiniz



Posted via Blogaway


  1. güle güle kullan, çok merak ediyordum bende bu ürünü şimdi sende yazınca iyice meraklandım, denemek lazımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) mutlaka denemeni öneririm :)

      Sil
  2. ne güzel yazmışsın kuzum ellerine sağlık bende de yeme isteği uyandırmıştı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum :) çok tatlı kokuyor :)

      Sil
  3. bu ürünü kuaförde deneyip çok beğenmiştim ama fiyatı fazla geldiği için alamadım:( elimdeki saç ürünleri bitince alacağım ilk ürün olacak kendisi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenmesi gereken bir ürün kendisi..
      Zira çok memnun kalacağınız kesin :) yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım