16 Ocak 2016 Cumartesi

Thebalm Makyaj Fırçaları

Merhabalar thebalm ürünleri'ni kullanıpta sevmeyen pek az kişi vardır diye düşünüyorum.
Thebalm fırçaları kullanımı güzel ve görüntü olarak oldukça renkli ve çok sevimliler fırçaların sapları gerçekten çok kaliteli. Yeni bir fırça seti almayı düşünüyorsanız thebalm fırçaları'na bir şans verin derim..

Thebalm fırçaları 5 adet olup 2 adet yüz fırçası 3 adette göz makyajında kullanabileceğiniz far fırçaları olarak var. Ben şuan makyajımda pudra fırçası, fondöten fırçası göz makyajımda kullandığım çift taraflı far fırçasını kullanıyorum diğerlerini henüz kullanmadım..









Görselde görmüş olduğunuz en başta bulunan
1.The Balm Give Crease A Chance Göz Fırçası; göz makyajını kolaylaştıran bir fırça, bir tarafıyla farı gözüme uyguluyorum diğer tarafıylada dağıtıyorum. Kullanışı oldukça rahat..




2. The Balm Blend a Hand Fondöten Fırçası; Bu fırça da çok işlevli  Fondöten ve makyajında kontürleme işlemi yapanlar için çok ideal diyebilirim.Ben o şekilde kullanıyorum ve çok ta sevdim. Özellikle burun bölgesini şekillendirmede üstüne yok kolayca yüz kontürleme işlemi yapabilirsiniz bu fırçayla...




3.Thebalm Powder to the
People pudra fırçası; Ben pudrayı fırçayla kullanmayı tercih etmiyorum yada süngere alıştığım için fırça cazip gelmiyor.Bu fırçayı makyajımın allık işleminde kullanıyorum oldukçada memnunum.






Thebalm ürünleri Gratis'te bulunuyor.. Gratis dışında alışveriş sitelerinden almayı düşünenler için bir önerim olacak. Ürünlerin amblajlarında gratis bandrolu yoksa o ürün malesef sahtedir.. Birebir aynı görünebilir ama alırken lütfen dikkat edin gratis bandrolünün olup olmamasına.. 





Fırçaları henüz yıkamadım kıllarını dökermi? yıkadıktan sonra göreceğim ama makyaj esnasında hiçbirinin kıl dökmesiyle karşılaşmadım. 


Umarım güzel bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim :)





Posted via Blogaway


  1. insanın alası geliyor fırçaları gördükçe benim aliexpressten aldığım allık fırçam kırıldı the balmdan almayı düşünüyorum :) yazın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim :) alırsan çok severek kullanacağından eminim..

      Sil
  2. Renkleri civil civil bende gratis e gider gitmez hemen balm dan fircalari aliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renkleri çok güzel :) fırçaların işlevide bir okadar güzel ve kullanışlı :) memnun kalırsınız umuyorum..

      Sil
  3. Takip ediyorum instagram @blogkizi

    YanıtlaSil
  4. katıldım instagramdan cikletaa adıyla takipteyim :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.Blogunuzu takipteyim.Bende bloguma beklerim:)
    merininblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) tabii ki hemen gelip takip ediyorum..

      Sil
  6. Instagramdan karamelasepetti kullanici adiyla cekilisinize katildim ancak burdan takip edemedim sizi yeniyim buralarda nasil yapicagimi soyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip etmeyi de başardım sanırım. çekilişe de katıldım inşaallah hayırlısı olur, iyi geceler :)

      Sil
    2. Bol şans dilerim sevgiler :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. katıldım instagram kullanıcı adım @zeynepmelike2

    YanıtlaSil
  9. İnstagram @ftm07.95 kullanıcı adım.

    YanıtlaSil
  10. katıldım @mrstugceka instagram kullanıcı adım

    YanıtlaSil
  11. Katıldım kullanıcı adım @turkuazgelinn

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Katildim kullanici adim @essennssee

    YanıtlaSil
  16. Merhaba burdada takibindeyim.

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım