22 Nisan 2016 Cuma

Kozmium Alışveriş Sitesi

Merhabalar,yaz çok yaklaşmışken hepimiz tatil için planlar yapmaya başladık bunun için de nerede kampanyalı güneş ürünleri var araştırıyoruz..:) kozmium.com sitesinde indirimli bir çok ürün var isterseniz linke tıklayıp siteye göz atabilirsiniz.. 




http://www.kozmium.com/ 







Bu ay avene ürünlerini tercih ettim çünkü güvenilir bir marka. Kozmium sitesinde indirimde iken kaçırmak istemedim. Avene Celeanance Solaire spf30 50ml+Avene Celeanance Eau Micellaire 50ml hediye üstelik bu ikisi şuan indirimli fiyatlarıyla sitede mevcut.
Ürünlerin içeriğinden bahsetmek gerekirse şöyle belirtelim..
Avene Cleanance Solaire SPF30 50ml 
Yağlı ve akneye eğilimli hassas ciltler için akışkan yüksek düzeyde korunması Akneye eğilimli ciltler üzerinde dermatolojik olarak test edilmiş,cildi yağlandırmıyor,cilt üzerinde iz bırakmıyor,yağlı ciltler için ideal olduğu belirtiliyor.UVA ve UVB ışınlarına karşı ışığa dayanıklılığı yüksek koruma. Matlaştırıcı özellikte ultra ince ürün dokusu ile yağlı ve akneye eğilimli ciltler için uygun olduğu belirtiliyor..
Avene Cleanance Eau Micellaire 50ml
Hassas Yağlı ve Akneli Ciltler için narin Temizleme Jeli Cildin pH değerini koruyarak cildinizi temizler ve arındırır. Özellikle yağlı,akneli ve problemli ciltleri tahriş etmeden temizlediği belirtiliyor.Cildi arındırarak bakteri oluşumunu engellediği vaadleri arasında Paraben içermiyor,cildi matlaşmasını sağlıyor,rahatlatıyor..

http://www.kozmium.com/ara.aspx?s=Avene  http://


www.kozmium.com/p/avene-cleanance-solaire-spf30-50ml--avene-cleanance-eau-micellaire-50ml-hediye 





Kozmium.com sitesinde birçok marka bulunuyor.Bioderma,nuxe,avene,laroche posay,babe,vichy gibi ürünler mevcut.Üstelik bu ürünleri indirimle almanız mümkün.Vemiş olduğum linklerde ürünlere ulaşabilirsiniz.. 

Ayrıca 30 Nisan'a kadar  kozmium bir indirim kuponu hazırlamış nuxe ürünlerinde,bence bir siteye bakın derim.. 
Buda indirim kuponunuz güzel alışverişler dilerim sevgiler.. 


 http://www.kozmium.com/m/nuxe-paris 




























  1. Avene'in yüz yıkama jelini kullanıyorum inanılmaz seviyorum kendisi sayesinde sivilcelerime elveda dedim bu setide çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilcelerinden kurtulman harika..Avene ürünlerini bende çok seviyorum..

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım bende takibe alıyorum hemen

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım