12 Şubat 2018 Pazartesi

VALENTINES DAY 2018

zaful valentines day 2018


Herkese Merhaba
Sevgililer günü için neler aldınız bakalım?
Benim sevgililer günü için tercih ettiğim alışverişim Zaful'dan oldu..





valentines day deals


  Kışın bitmesine az kaldı,onun için eşimin ilk bahar'da giyeceğini düşündüğüm bir
kot ceket aldım,kapşonu ve kolları penye olan bu ceket oldukça kullanışlı,kapşonu çıkabiliyor. Zevke göre iki türlü de giyilebilir, ister kapşonu çıkarmadan, ister çıkararak..


Panel Design Denim Jacket With Detachable Hood 






          Yine bahar ve yaz aylarında kullanabileceğini      düşündüğüm bu güneş gözlüğünü aldım. Aslında her mevsim güneş gözlüğü kullanıyoruz, sanırım renginden dolayı yaz mevsimine daha çok yakıştırdım :)


Anti UV Metal Full Frame Crossbar Sunglasses - Light Yellow






Panel Design Denim Jacket With Detachable Hood 





Anti UV Metal Full Frame Crossbar Sunglasses - Light Yellow




zaful valentines day sale


Benim sevgililer günü için Zaful dan aldıklarım böyle. Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir ve alışveriş için alternatif bir fikir olmuştur..

Buraya link bırakıyorum keyifli alışverişler..
www.zaful.com


  1. selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :) www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım