1 Şubat 2018 Perşembe

Zaful Christmas Shopping

Selamlar..
Yeni yıl yaklaşırken Aralık ayında Zaful sitesinden yaptığım alışverişimden bahsedeyim istedim :)
Christmas indirimlerini görünce dayanamadım bir kaç şey aldım. Zaful sitesinde her zevke hitab edecek ürünler mevcut üstelik çeşidi bol,siteye girdiğinizde kayboluyorsunuz ne alsam diye düşünürken saatlerce sitede dolaşabilirsiniz benim gibi kararsızsanız işiniz zor :)
Şimdi neler aldım onları göstermek istiyorum..
  

İlk olarak bu yılın trendi olan Peluş ceketimi göstermiş olayım :) gördüğünüz üzere yumoş yumoş yumuşacık bir ceket, sıcak tutuyor ve çok hafif bu renkler favori renklerim olduğu için çok severek giyeceğim..


Shearling Coat With Pockets - Brown


  




Bu yılın yine trend modelleri boyun detaylı kazaklardı bende seçimimi bu şekilde yaptım renk olarak yine çok sevdiğim renklerden haki yeşil


Cut Out Chunky Choker Sweater - Green



Çiçek desenli Jean'lerde çok tutulan modeller arasında, yüksek bel, hafif bol kesim ama üstte çok güzel duruyor..


Embroidery Distressed Capri Jeans - Denim Blue



Yine bir kazak seçimi, kısa kazak, yüksek bel pantolonla giyildiğinde çok şık duruyor..


Fitting Stripes Panel Sweater - Red


Son olarak da bu kolyeyi aldım..


Rhinestone Moon Pendant Collarbone Necklace - Golden

Okuduğunuz için teşekkürler...

Alışveriş yapmak için siteye tıklayabilirsiniz..
www.zaful.com

 

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım