6 Şubat 2018 Salı

Valentines Day

Valentines day sale

Herkese Merhaba,
Sevgililer günü yaklaşıyor,eşime ne alsam diye düşünürken  Zaful sitesine girip eşim için bir şeyler bakarken dayanamadım kendime aldım :))) çünkü indirimlerini görüpte almamak mümkün olmadı, tabiiki eşime de aldım onlar için ayrı yazı hazırlamayı düşünüyorum....
  


İlk olarak çiçek desenli Jean'ı görünce çok beğendim ve hemen sepete attım,tereddüt ettim açıkçası nasıl duracak kalıpları nasıl,bedenime uyarmı vs diye düşünürken ürünler gelince boşuna tereddüt ettiğimin farkına vardım :) çünkü üzerimde gerçekten çok güzel durdu, yumuşak ve likralı oluşu ise fikrime artı puan olarak eklenmiş oldu :) önümüz yaz ve yazın bu tarz Jean'ler gerçekten iyi oluyor. Eğer sizde bakmak isterseniz linkini ekliyorum..





Floral Frayed Hem Jeans - Denim Blue







İkinci olarak da bu kirpik kıvırıcılarını aldım ve gayet başarılı buldum, görüntü olarak çok tatlı, işlevsel olarak da kirpikleri güzel kıvırıyor gayet memnun kaldım..







Heart Decorated Wide View Angle Eyelash Curler - Black





Üçüncü olarak da benim en büyük takıntım olan güneş gözlüğünü görünce kesinlikle bunu almalıyım dedim ve aldım benim gibi yuvarlak yüz hatlarına sahipseniz kesinlikle bu gözlük  o gözlükkaçırmayın derim..







Chunky Full Frame Plastic Sunglasses - Black










Zaful sevgiler gününe özel kampanya başlattı sizde bu fırsattan yararlanmak isterseniz siteye uğramayı unutmayın....


Zaful valentines day

zaful

  

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım