27 Ekim 2015 Salı

Topicrem





Merhabalar size bugün süper bir üründen bahsedeceğim. Uzun zamandır kullandığım ve artık yorumlanması gerektiğini düşündüğüm bir ürün topicrem..

Kendisi, cilt lekeleri, ciltte kızarıklık, ciltte kaşınma  , hassas ciltler, kuru ciltler,ciltte yanma hissi gibi yaşanan rahatsızlıklara iyi geliyor..


Ben bu ürünü ilk kendimde denemeye başladım yüzümdeki t bölgesi benim çok kurudur bazı zamanlarda adeta kabuklanma yapar işte tamda kabuklanma yaşadığım zamanda kullanmaya başlamıştım topicrem'i ve gerçekten kurtarıcım oldu kabuklanma gitti çok güzel nemlendirdi, t bölgesi yumuşacık oldu. kuruluğa birebir iyi geldi..




Daha sonra da bebeğimin cildinde denemeye başladım onunda poposunda kızarıklıklar, pişikler vardı topicrem'i devreye soktum ve bebeğimin cildinde kızarıklık ve pişik yok oldu çok güzel tedavi etti.. 👌
bu ürünü eczanelerde bulabilirsiniz..



Umarım okuyan ve benim gibi cilt sorunu yaşayanlara bu yazım bir nebzede olsa yardımcı olur.. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere sevgiler 🌼



Posted via Blogaway


  1. DENEYECEKLERİM ARASINA GİRDİ BİLE :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunu tesadüfen buldum ve takibe aldım seni de beklerim =) görüşmek üzere
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. denemek istediğim ürünlerden biri haline geldi bile :) sizi blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🌼 ❤ hemen geliyorum ben :)

      Sil
  4. merhaba blog kesıf etkınlıgınden geldım banada beklerım :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım