30 Aralık 2015 Çarşamba

Thebalm meet matte hughes charming


Bendeki Duruşu böyle 💄 💋 umarım beğenilir :)


Merhabalar uzun bir süredir yazı yazamadım buraya, malum dünya işleri :) 

thebalm ürünleri'ni duymayan kalmamıştır diye düşünsemde gerçekten duymayan bazı kişiler var.


Thebalm ürünleri'ni gratis bandrolu olan yerlerden gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.Gratis bandrolu yoksa ürün malesef sahtedir bunuda belirtmiş olayım..

Thebalm meet matte hughes charming rujdan bahsedeceğim biraz..
Ruj gerçekten çok güzel renk olarak zaten bir numara bana göre.. Ruj'un sürümü kolay, gün boyunca kalıcılığını koruması gerçekten harika, yemek yiyorum, kahve içiyorum vs ama dudağımda hala duruyor çıkmıyor..
Thebalm meet matte hughes charming sürdüğüm de dudak kalemi kullanmışım gibi duruyor. Buda ayrı bir güzel özelliği..
Sonuç olarak thebalm meet matte hughes favori ürünlerim arasında yer aldı... Bu ürün bittikçe alacağım çünkü çok sevdim sizlerde deneyebilirsiniz benden öneri...



Posted via Blogaway


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım