2 Şubat 2016 Salı

Farmasi matte lipstick,true color soft peach, Glamoure Shine



Merhabalar kullanmış olduğum farmasi rujlarindan bahsedeceğim biraz kısa bir inceleme yazısı :)






İlk olarak 
-farmasi matte lipstick 12 numara koyu bordo ile başlayalım.. Bu ruj koyu bir renk olduğu için sürümü biraz zorluyor, dudakların etrafında taşma olmaması ve bulaşmaması için dudak kalemi kullanmayı tavsiye ederim.. Renk oldukça mat dudakta görünüşü bir efsane :) son zamanların trend rengi diyebilirim. Kalıcığı da normal.. Bordo ruj sevenler farmasi'nin bu ruj'una şans verebilirsiniz.. 





-farmasi true color soft peach 01
Çok tatlı  bir renk şeftali tonunda özellikle yaz aylarında çok daha kullanışlı olabilir. Sürümü kolay,Kalıcılığı normal. Çantada mutlaka elimin altında bulundurduğum bir ruj diyebilirim.. 
Şeftali tonunda bir ruj düşünürseniz bu ruju denemenizi öneririm.. 









-Farmasi Glamoure Shine 01
Kiraz 🍒 kırmızısı ve fuşya karışımı gibi bir renk, hafif parlak bir yapısı var, sürümü kolay,sürerken sorun yaşatmıyor, dudak kenarlarına bulaşmıyor. Kalıcılığı normal.






Posted via Blogaway


  1. ayy ben o bordoya ba yıl dıııımmmm..

    YanıtlaSil
  2. Suan bana inanılmaz yardımcı oldunuz :) tam olarak aradığım ruju buldum hemde uygun fiyatlı :) farmasi true color soft peach kesinlikle alacağım bir ruj oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozaman ne mutlu bana :) size fikir konusunda yardımcı olabilmek çok güzel :)

      Sil
  3. farmasi rujları merak ediyordum bordo rengine bayıldım çok güzel görünüyooor :)
    blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bordo şahane :) çok teşekkür ederim :) bende blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  4. Yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. İrem hanımcim😘
    Farmasi iletişim 0542 394 3838
    web www.farmasin.com

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım