23 Ekim 2015 Cuma

Daxmiup supergro saç uzatma

Merhabalar daxmixup "supergro" bu ürün hakkında yazı yazmamıştım, şimdi zamanı geldi çünkü ürünü denedim ve bitirdim.. Ben denemediğim ve sonuçlarını ne olduğunu bilmeden ürün hakkında yorum yapmıyorum . Önce deneyeceğim,ürün bende neler fark ettirmiş, nelere iyi gelmiş yada gelmemiş sonrasında deneyimlerimi ve fikirlerimi yazıyorum.. daxmixup supergro'nun bende yarattığı etkileri. . Saçlarımı iki ay önce kısa kestirmiştim tamda o anda supergro ile tanıştım ve gelir gelmezde kullanmaya başladım. Üç günde bir saç diplerime bir miktar uyguladım, bir saat 🕒 beklettikten sonra yıkama işlemi gerçekleşiyor :) yıkadıktan sonra saçlarım yumuşacık oluyor ama esas  konu saçlarım gözle görülür şekilde uzaması oldu.. Evet bu ürün gerçekten saçlarımı uzattı. Çok severek kullandım👌


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım