21 Ekim 2015 Çarşamba

Zigavus sarımsaklı şampuan

Bir ay önce Zigavus sarımsaklı şampuanımı kullandım ve bitirdim. Ürün hakkında biraz bilgi paylaşmak istedim.. Sarımsak kokmuyor aksine çok hoş bir kokusu var sevdim. Şampuan dan sonra mutlaka saç kremi kullanıyorum çünkü kullanmadığım zaman saçlarım çok sert ve keçe gibi oluyor. yıkama esnasındada bunu hissedebiliyorum.ama Bu şampuan da o hissi yaşamadım saçlarım yumuşacık oldu krem kullanmama bile gerek kalmadı diyebilirim. Şampuan'ı düzenli olarak kullandım. saç dökülmesi yaşıyorumdum..Düzenli olarak kullanıldığında saç dökülmesini % 96 oranında önlemekte ve etkisini 20 gün içerisinde göstermekteymiş.. Evet saç dökülmesini durdurdu, bu şampuan'ı severek kullandım benim saçlarıma iyi gelen nadir şampuanlardan birisi diyebilirim.. 👌


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım