24 Ekim 2015 Cumartesi

Eva Marée Lip Maximizer

Merhabalar
Eva Maree Lip Maximizer, hakkında biraz bahsedeceğim.. 52 gün düzenli olarak kullanıldığında ince ve belirsiz dudakları, hem de yaşlanmaya bağlı olarak incelen ve kırışan dokuları besleyerek, dudakların daha dolgun, daha pürüzsüz ve daha sıkı görünmesi için özel olarak geliştirilmiş..  Bu ürünü 5hafta önce kullanmaya başladım ama düzenli olarak kullanmadım yani bir hafta sabah ve akşam kullanmışlığım var. Buna rağmen dudaklarımda bıraktığı etki oldukça başarılı 👍 dudak çizgilerim tamamen belirginleşti. Dolgunluk için tam net bir şey söyleyemiyorum çünkü çok ince değil dudak yapım. Dolgun..sizlerinde ince dudaklarınız varsa dolgun olmasını istiyorsanız bu ürüne şans verin derim.. 👌


  1. Canim nerden aldin acaba? ve de fiyati ne kadar? Cok merak ettim, yazin icin tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım okumana çok sevindim. www.evamaree.com adresinden ürün hakkında daha detaylı bilgi ve fiyat alabilirsin.. 👌

    YanıtlaSil
  3. Hala cok merak ediyorum bu ürünü ama almaya cesaret edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bence denemelisin canım :) 💖

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım