21 Ekim 2015 Çarşamba

Hchaircare complex ve ovex

Merhabalar saçlarım ile ilgili ürün deneyimlerimden bahsetmek istiyorum sizlere.. Saçlarımız herşeyimiz onlara iyi bakmalıyız ki sağlıklı olsun benimde saçlarımın saç bakımına ihtiyacı olduğu için bu ürünleri denemeye karar verdim. Saç bakım yağ'ını hafta da 3 defa kullandım gece sürüyorum sabaha kadar tutuyorum sonra ılık suyla yıkayıp iyice arındırıyorum.sonrasında saç maskesi ovex'i uyguladım biraz beklettikten sonra durulama işlemi sonrasında inanılmaz değişikliğe şahit oldum. O üst üste boyanan ve yıpranmış hatta kopma derecesine gelen saçlarıma öyle bakım yaptı ki anlatamam saç derimde yaralar meydana gelmişti üç kullanmada eser kalmadı.. Saçlarım yumuşacık oldu yıpranmış olan yerleri onarıyor, saça parlaklık veriyor ve sağlıklı görünmesini sağlıyor ve kolayca taranıyor sonuçtan çok memnun kaldım ben buna mucize bakım ürünleri diyorum başka bir şey demiyorum Elime geçtiği günden beri HC HAIR CARE ürünlerini çok severek kullandım.. Saç sorunu yaşayanlara tavsiye ediyorum denemekte fayda var..


  1. Bnede complex kullandım bir şişe bitirdim ve gayet memnun kaldım.Saça doğal bir parlaklık veriyor ama bir şişe uzatmak için yetmedi bence:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de memnun kaldım, tabi saç uzatmak için bir kaç şişe bitirmek gerekir :)

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım