11 Aralık 2015 Cuma

Carrotcare şampuan ve saç kremi

Carrotcare



Merhabalar sizlere bugünkü yazımda carrotcare şampuan ve saç kremi'nden bahsedeceğim. Yaklaşık 3 Aydır kullanıyorum,oldukça memnunum, saçlarımı besliyor, canlandırıyor, güçlendiriyor ve en önemlisi hızlı uzamasına yardımcı oluyor. Saç kremi ise ahh ona hayranım :) saçlarıma sürdüğüm anda yumuşadığını hissediyorum 3 dakika bekletiyorum sonra yıkıyorum saçlarım yumuşacık oluyor. Şampuan ve saç kremi'nin kokusu da gerçekten çok hoş. 

Carrotcare şampuan ve saç kremi benim için vazgeçemeyeceğim müthiş ikili..

Şampuan içeriği ise şöyle
İçerisinde bulunan havuç yağı,saç derisinin bakımını yapar. Antioksidanlar bakımından zengin olan bu yağ aynı zamanda A, E, C vitaminleri beta karoten,potasyum içerir. Saç köklerine olan kan akışını arttırır ve dolayısıyla saç köklerinin güçlenmesine yardımcı olur. A vitamini ile kuru ve kırılgan saçları onarır..Biotin ile saçların daha sağlıklı uzamasını sağlar..

Saç kremi içeriği
İçerisinde bulunan yağların saçları beslemesi ve yoğun keratinin saçlarda yapılandırma sağlayarak daha hızlı uzamasına yardımcı olmasıdır.Buğday yağı, kuru saçlara ihtiyacı olan nemi ve ışıltıyı sağlarken,yıpranmış saçları onarır. Badem yağı ise, zengin protein yapısıyla saç dökülmesini önlemeye yardımcı olur..

Görüşmek üzere...



Posted via Blogaway


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım