18 Aralık 2015 Cuma

Keratin oil 3 dakikada mucizevi canlandırıcı



Merhabalar size kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürünle karşınızdayım.. Ogx "Keratin oil saç maskesi" kırılan, boyalardan yıpranan, zor taranan, sertleşen, saçlarımıza sağlığına kavuşması için elimizden geleni yapıyoruz. Özellikle benim denemediğim yöntem varsa denemeye çalışıyorum.
Eskiden çok sağlıklı, çok güzel saçlarım vardı. Ama gün geçtikçe saçlarımı boyalar yüzünden mahvolmasına sebep oldum.Ne yaparsam yapayım eski haline döndüremiyorum..Saçlarımı şampuandan sonra mutlaka saç kremi kullanıyorum. Haftada 2 defa da saç maskesi uyguluyorum.Bugüne kadar da öyle aman aman bir saç maskesiylede karşılaşmadım taaki
Keratin oil 3 dakikada mucizevi canlandırıcı maskeyle karşılaşana kadar..ilk kullanımda farkı gördüm, ürün gerçekten 3 dakika da mucizevi bir etki gösteriyor.Yumuşacık oluyor saçlar..
Saça uygulandığı anda yumuşadığını hissettiriyor, duştan sonra saçlarıma ilave ürünler kullanıyorum mutlaka durulanmayan saç kremleri, Argan yağı, keratin yağı falan ama bu ürünle ek olarak ürün kullanmama gerek kalmıyor çünkü hepsinin yapması gereken görevleri o tek başına yapıyor :)
Ürünün içeriği ise şöyle👇
Bu zenginleştirilmiş etkili formül, zor saçlara çok kısa sürede derinlemesine nüfus ederek saçların anında daha güçlü, canlı ve parlak görünmesine yardımcı oluyor.


Zengin keratin içeriği ile saç tellerinin elastikiyetini arttırarak tarama veya kimyasal işlemlerden kaynaklı kırılma ve kopmaları engelliyor.
3 dakikada güçlendirici derinlemesine bakım ile yıpranmış saçlarınıza anında etki! Saçlarınız güçlü, canlı ve parlak. En iyi sonuç için serinin diğer tamamlayıcı ürünleri ile beraber kullanılması öneriliyor. Sülfat ve paraben içermez. Şampuan sonrası ıslak saçlarınıza diplerden uçlara doğru uygulayın. 3 dakika bekledikten sonra bol su ile durulayın. Ekstra parlaklık için soğuk su ile durulayın. Deniz veya havuz suyuna maruz kalmış açılması zor saçları kolayca açabilmek ve ihtiyacı olan günlük bakımı sağlayabilmek için her banyo esnasında kullanılabilir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Bu ürünü kozmodi alışveriş sitesinde bulabilirsiniz👇
www.kozmodi.com


http://www.kozmodi.com/#action=productPanel&id=2357

http://www.kozmodi.com/index.php?do=touch/productDetail&pid=2357


Posted via Blogaway


  1. güle güle kullanın blog ve instagramdaki çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir ürüne benziyor ilk fırsatta denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ediyorum hiç pişman olmazsınız :) teşekkürler yorum için :)

      Sil
  3. Güle güle kullan kuzum tekrar 😊 Saç bakım ürünlerim bitince mutlaka denemek istediğim ürünlerden biri bu😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum 😘 kesinlikle denemeni öneririm :)

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım