8 Aralık 2015 Salı

Lavanta kürü

Merhabalar Görselde görmüş olduğunuz lavanta ile saçlarımı hızlı uzatmaya karar verdim..
internette kısa bir araştırma yaptıktan sonra bu lavanta kürünün bir çok kişinin uyguladığı ve yararını gördüğünü okudum ve bende denemeye karar verdim.
Nasıl yapılır hemen bahsediyorum..

MALZEMELER
*Bir avuç lavanta
* 3 su bardağı su

UYGULAMASI

3 su bardağı suyu kaynatıyoruz. Kaynadıktan sonra ocağı kapatıyoruz ve lavantayı suyun içine atıyoruz.. 15 dakika demlenmeye bırakıyoruz ve su ılık hale gelince saçlarımızın diplerinden uçlarına kadar sürüyoruz. Lavanta suyunu  yaklaşık 30-40 dakika saçlarda bekletiyoruz ve ardından ılık su ile yıkıyoruz.👌 Bu kürü bugün'den itibaren denemeye başlıyorum.. Siz de uzun saçlara sahip olmak istiyorsanız haftada bir kez bu kürü uygulayabilirsiniz.. #lavanta


  1. lavanta değilde bir bitki daha vardı ismini şimdi hatırlamıyorum o çok iyi uzatıyor diye biliyorum lavanta sanırım saç derisi sorunlarını çözüyor ve saçları matlaştırıyor bir miktar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinameki kürümü acaba bahsettiğiniz?iki yıl önce denemiştim gerçekten işe yarıyor..lavanta kürünü merak ediyorum onun için bunu deneyeceğim 15 gün bakalım iyi gelecekmi :) saç derimde sorun var iyi geliyorsa süper:) söylediğiniz iyi oldu teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Lavanta kürünü ilk defa duydum kuzu işe yarıyordur umarım :) sonuçları arada paylaş ;)

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım