14 Aralık 2015 Pazartesi

Farmasi Twin X ikili göz kalemi





Merhabalar Farmasi Twin X ikili göz kalemi deneyimlerim'den bahsedeceğim


Ürün iki taraflı ve farklı renkli yeşil&mavi görselde gördüğünüz gibi :)
yumuşak ve kremsi bir yapısı var.
Kremsi bir yapısı olduğundan sürümüde çok kolay.
Ben gözlerimin hem alt hem üst tarafına uyguladım ve hoş bir görüntü verdi göz kapağımın üstünde açık ten renginde far uyguladım. Tercihe göre de değişebilir sadece üst bölgeyede sürülüp daha sade bir görüntü yakalanabilir.

Ürünün farklı renkleride var benim tercihim bu renklerden yana oldu.
Mavi tarafını henüz denemedim.
Göz makyajında daha çok kahve ve Yeşil tonlarını seviyorum bu ürünü de yeşili için tercih ettim :) sonuç olarak farmasi'nin bu göz kalemini gerçekten çok beğendim.Bu tarz bir göz kalemi kullanmayı düşünüyorsanız bu ürüne şans verin derim🍀



Posted via Blogaway


  1. daha dün katalogda inceleyip merak ettim senin yazını da görünce artık kesin almak istiyorum. Bana pratik gibi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullanımı çok pratik denemeni öneririm. Yorumun için çok teşekkür ederim..

      Sil
  2. Yeşil rengi benim kahverengi gözlerim için adeta😊

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım