28 Şubat 2016 Pazar

STHERB GECE KREMİ


Merhabalar bugün sizlere her gece cildime uyguladığım ve çok memnun kaldığım yaklaşık 1,5 aydır kullandığım stherb gece kremi'nden bahsetmek istiyorum..











Cildimizin bakımı hepimiz için önemlidir.Cildimizi,korumak,nemlendirmek,güzel görünmesini sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz. Yapmayada devam edelim:)









Gece yatmadan önce ilk bakım olarak cildimi temizliyorum.Cilt temizliği bittikten sonra stherb gece krem'ini yeterli miktarda alarak masaj yaparak uyguluyorum.En iyi sonuç alabilmem için cildime her gece uyguluyorum zaten tavsiyeleri bu yönde..
Daha iyi sonuçlar alabilmek için de St.Herb Gündüz Kremi 15 ml ile kullanımı tavsiye ediliyor..

Stherb gece kremi ne işe yarar?
içeriğindeki yoğun bitki özleri sayesinde ciltteki kaliteli kolajen üretimini destekleyerek,içeriğindeki antioksidanlar sayesinde elastikiyetini düzenlemeye yardımcı oluyor.Ciltteki oksitadif hasarların önüne geçmeyi hedefler.Pürüzsüz ve yumuşak bir cilt sağlıyor. Formülünde bulunan bitki özleri ve E vitaminin etkisiyle cildi sakinleştirir ve cildi yeniliyor.Gece boyunca hücre yenilenmesi ile birlikte ve hasarlı dokunun onarılmasına yardım ediyor. Barındırdığı zenginleştirilmiş doğal özler, cildi besliyor ve kurumuş cildi nemlendirerek sağlıklı ışıltılı bir yapıya sahip olmasına yardımcı oluyor.Düzenli kullanım sayesinde gençleşmiş ve yenilenmiş bir cilde sahip olabilirsiniz.

Detaylı bilgi www.lilakutu.com sayfasından alınmıştır..

Ürünün Detayları

*İnce çizgileri azaltır ve cilt görünümünü pürüzsüzleştirmeyi sağlar.
*Cildi sakinleştirir ve daha canlı bir cilt görünümüne destek verir.
*Cildin sağlıklı olması için cildi besler.
*Epidermal su kaybını engeller.
*Cildin nemini dengeler.

Stherb gece kremi benim cildime vermiş olduğu etkiler çok başarılıydı cildimi çok güzel nemlendiriyor.Hemen emiliyor,cildimi yumuşatıyor, besliyor ve canlı bir görünüm sağlıyor.Cildimi pürüssüzleştiriyor.Ben stherb gece kremi'nden çok memnunum olumsuz bir yorumda bulunamıyorum çünkü olumsuz bir etkiyle karşılaşmadım.Yüzümde oluşan ince çizgilerin azaldığını hissedebiliyorum.

Bu ürüne aşağıda vermiş olduğum linkten ulaşabilirsiniz..

http://www.lilakutu.com/urun/st-herb-gece-kremi-15-ml-


 


İlk yorum yapan siz olun.

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım