22 Şubat 2016 Pazartesi

Farmasi SKIN PERFECTING BALM


Merhabalar Farmasi BB krem'i kullanmayan kaldımı bilmiyorum ama ben kullandım deneyimlerimi paylaşacağım biraz :) 






Öncelikle ürünün içeriğinden bahsetmek gerekirse 
içeriği şöyle, 

Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır, içerisindeki macademia özü ile gün boyu nemlendirir. Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırırken, yulaf özü cildi besleyerek onarmaya yardımcı olur. SPF 15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur. İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar. Kolajen ve Argan Yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur. 







Farmasi'nin BB krem'i bende bulunan rengi medium to dark esmer tenliler için uygun. Ben beyaz tenli olduğum halde renk cildimde sırıtmıyor aslında koyu durması değişik bir hava katıyor diyebilirim :)  cildime herhangi bir olumsuz etkisi olmadı, sivilce oluşturmadı, ipeksi bir görünüm sağlıyor, cilt tonunu eşitliyor, nemlendiriyor, kapatıcılığı gayet güzel, kalıcılığı normal gün boyunca kalıcılığını koruyor.Cildimi pürüzsüz gösteriyor,ağırlık hissi vermiyor.. Makyajımda severek kullandığım Farmasi BB krem benim çok beğendiğim ve bittikçe alacağım bir ürün oldu.. Daha önce denemediğim için kendimi geç kalmış hissediyorum :)



Posted via Blogaway


  1. çok beğenilen bir ürün ancak benim cildimde alerjik reaksiyona neden oldu maalesef :(

    YanıtlaSil
  2. Hadiya :( demek ki size iyi gelmemiş, benim cildime olumsuz bir etki olmadı, tabi her cilt farklılıklar gösterebilir..

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım