8 Şubat 2016 Pazartesi

Color me beautiful perfect mineral pressed powder


Merhabalar bugün sizlere çok severek kullandığım color me beautiful perfect mineral pressed powder pudra'dan bahsedeceğim.. 
Makyajımda en severek kullandığım ürünlerden biri pudra'dır.. Genelde günlük makyaj'da pudra kullanmayı tercih ediyorum ama bu güne ve o anki piskolojik durumuma göre değişiyor :) 









CMB perfect mineral pressed powder son zamanlarda elimden düşürmez oldum.. Makyajımda pudrayı daha mat bir görünüm sağlamak için kullanıyorum.Gün boyunca parlamayı aza indiriyor Daha pürüzsüz bir görünüm sağlıyor, kalıcılığını koruyor.. mat ve kusursuz  gösteriyor.Kapatıcılığı oldukça iyi olan bu pudra'yı daha iyi bir verim sağlamak için içinde bulunan süngeri nemlendirerek uyguluyorum gerçekten çok güzel bir ürün cildime herhangi bir olumsuz etkisi olmadı. Bu ürünü ben çok sevdim tavsiye edeceğim ürünlerden en başta geleni diyebilirim.




Pudranın görünüşü bu şekilde aynası oluşu en iyi özelliği :)




İçindeki süngeri




Bu ürüne İnstagram da @colormebeautifultr sayfasından ulaşmanız mümkün.. www.cmbturkiye.com Adresindende bulabilirsiniz..
CMB perfect mineral pressed powder
İçeriği
Tüm cilt tipine uygun olarak belirtiliyor.
İyi kapatma özelliği var, Daha yüksek kapatıcılığa sahip olmak için ürünün içinde olan süngeri nemlendirerek uygulanması öneriliyor..



Posted via Blogaway


  1. Bu pudrayı çok merak ediyorum ben.Görüntü kalitesi çok güzel olmuş resimlerinin kuzum.yazında bir o kadar güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.. Pudra hem çok güzel hem çok kaliteli..

      Sil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım