5 Şubat 2016 Cuma

Sante eyeliner pencil

Merhabalar bugün sizlere Sante organik Eyeliner göz kaleminden bahsedeceğim.. 







Bu göz kalemi çift taraflı, bir tarafında küçük bir süngeri var, göz kalemini uyguladıktan sonra diğer tarafında bulunan süngeriyle gölgelendirme yapılabilir.. 






Göz makyajımda genel olarak far sürmeyi tercih ediyorum ama özel günlerde mutlaka siyah bir göz kalemi favori tercihimdir..
Sante göz kalemi 01 siyah, sürümü oldukça kolay, göz iç kısımlarına uygulandığında da çok hoş bir görüntü veriyor ben hem göz kapağımın üstünde hemde iç kısmında kullanıyorum. Gün boyunca kalıcılığını koruması da ayrıca bir güzellik.. Sante organik Eyeliner göz kalemi doğal organik sertifikalı olmasıda güzel bir özelliği... Kısa bir yazı olsada okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Sante Göz kalemi'ni instagramda @kotyorganik  sayfasından  tedarik edebilirsiniz  düşük ve uygun fiyata satışta..
Aşağıdaki Linkten ulaşabilirsiniz..



Posted via Blogaway


 https://www.instagram.com/kotyorganik/ 


  1. Siyah kalemin siyah tonu benim için her zaman önemli sevdiğim tonda bir siyahlığı varmış bu kalemin.sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) bende seni sevdim hemde çok :) kalemin rengi ve yapısı gerçekten çok güzel..

      Sil
  2. Oh my god You Don't Know this App Eyes Mod Apk

    YanıtlaSil

İREMSBEAUTYBLOG (2016)

Web Tasarım: Senino Tasarım